BERDENGUNG SEJAK OKTOBER 2010 - SEGALANYA DI SINI MENGGAMMIT MEMORI (Ala-ala Klasik Nasional FM)

Khamis, 13 Januari 2011

Zul

Semalam di Malaya....
Orangnya sederhana, namun jenakanya berbisa. Itulah Zul, insan berhati mulia namun sering tersalah timing. Berseluar dangree dan gemar bersepatu getah, kutuuuuuuuuuu...





Zul Baboon : Karim. Apa kau buat apa tu?
Karim : Menampi padi ni hah... nampak kan?
ZB : Oh... syok ke menampi tu?
K : He he. Buat kerja lah, kejar dateline.
ZB : Chait! Banyak lagi ke?
K : Ada lah juga.
ZB : Oh, bukan apa, terasa nak tanya kau soalan lah.
K : Apa dia? Ringkas dan padat...
ZB : Kau rasa-rasa lah kan, kat mana letaknya penghujung alam semesta ni?
K : *gulp*
ZB : ada teori?
K : Mmmmm.... macam mana eh nak terangkan. Mmmm.. kau nak kena tampar tak?
ZB : Nak tanya pun tak boleh, tak sporting...

8 ulasan:

  1. tny balek pd ZB, kt mane pangkal bola? heh~

    BalasPadam
  2. ZB saja menyakat je tu sebab nak isi masa lapang he he

    BalasPadam
  3. ahaha..kelakar ZB.dia orang jawa ke?sebab dah lama teringin nak diging jawa.

    BalasPadam
  4. ha.. apa diging? digging your own grave ka? hahaha. itu namanya "jari tersedak", ingat tekak saja boleh tersedak.

    OK, nak daging jawa kau kena try Jiman, 200% jawa peranakan, rajin namun sedikit liar-liar merpati dan tak berapa kelakar lah orangnya, mau?

    BalasPadam
  5. bumi cuma 1 titik dalam alam semesta..huhu

    BalasPadam
  6. ok.bagi ko Jiman dengan Lan Bingka siapa lebih kelakar?

    BalasPadam
  7. LB:
    persetankan si ZB, dia itu lelaki degil.

    L:
    chait!! hahahaha nasty la kau ni. but aku rasa Lan Bingka is quite kelakar too :D (jangan mare lan bingka, gurau)

    BalasPadam