BERDENGUNG SEJAK OKTOBER 2010 - SEGALANYA DI SINI MENGGAMMIT MEMORI (Ala-ala Klasik Nasional FM)

Khamis, 4 November 2010

Nuffnang

Macam tak percaya, baru benar rasanya saya menzahirkan kewujudan blog ini. Masih belum bertunas dan belum sampai sebulan. Entah kenapa minat ber-blog datang semula (ee... mistik-nya...) setelah bersara dari mem-blog dan menggob-blog sejak 2007(kehilangan kata laluan)  dan 2005 (gulung tikar).

Dipendekkan cerita, asalnya saya sengaja meletak iklan Nuffnang sebab nak tahu "nikmat" dan "keenakan" yang diperkatakan kebanyakkan blogger berkaitan Nuffnang ini. Namun hari ini, kebetulan saya berasa terpanggil untuk membuka akaun Nuffnang dengan niat untuk melihat analitik terkini. Alangkah terkejutnya campur nak tergelak apabila melihat saya sudah mula menerima earning melalui kempen CPC Nuffnang. Saya masih berasa hairan, apa pun terima kasih kepada semua pembaca yang membantu dalam "membanjirkan" blog ini sebagai kelompok "unique visitor". Kepada yang tidak "unique" itu juga diucap terima kasih, anda semua tetap unik kerana menjadikan blog ini sebagai santapan rutin ha ha ha.. Namun saya tiada berniat untuk membeli rumah banglo andainya "earning" saya mencecah RM3 juta suatu hari nanti (ha ha ha), cukuplah untuk buat modal beli buku dan piring hitam second-hand di Amcorp Mall sebelum minum root beer dan makan "gorengan kerinting" di A&W, itu sudah memadai. ha ha ha.

nota kaki: tak mahu tunjuk screen shot, takut jatuh syirik.

4 ulasan:

  1. hahhahahaha..tulah, dah layak jadi ahli parlimen dah.. tapi dulu nuffnag bayar lagi banyak..sejak tahun ini rasanya menurun sedikit..saya dapat rasakan perbezaannya karim.. nasib tadak anak, kalau tak bajet susu anak pun lari. hahaha

    BalasPadam
  2. apalah nak diperkatakan tentang blog ini berbanding blog kau yang mampan dan telah mencapai tahap nirwana sejak sekian lama ha ha ha.

    BalasPadam
  3. sudah tentu unik dan fantastik kerana sanggup menulis komen tanpa perlu dirasuah ha ha ha. terima kasih cascd.

    BalasPadam