BERDENGUNG SEJAK OKTOBER 2010 - SEGALANYA DI SINI MENGGAMMIT MEMORI (Ala-ala Klasik Nasional FM)

Selasa, 19 Oktober 2010

Hampa

Ini memang posting yang agak potong stim.

"Aku rasa orang macam aku ni tak sesuai tinggal di Malaysia"

"Kenapa?"

"Kau tengok ajalah. Sistem pentadbiran, sistem politik, sistem perundangan bla bla sistem pengairan bla bla bla bla sistem e-perolehan bla bla semuanya menyakitkan hati aku. Kau tengok, pot pet pot pet kadar kecairan pot pet pot pet unjuran kewangan prop prep prop prep melayu mudah lupa pot pet pot pet bajet ciput prap prep bla bla.. Low class! Macam ni bila nak maju?! Aku memang betul-betul dah tak tahan lagi dengan semua ni!!!"

"Habis kau nak pergi mana?"

"Aku terasa nak cari kerja di New Zealand lah, tak pun mana-mana lah yang kat obersi tu.."

"Kau nak kerja apa? Nak petik buah kiwi? Nak bikin group macam Aishah & The Fan Club tu ke?"

"Ha? Ada orang nama Aishah ke kat New Zealand tu?"

TAMAT

 p/s:
"Mak teruja engko dapat status Glitterati kat Nuffnang, Huh, meletopzzz u allzz, tapi mak kekal lebih "glitter" dari engko. Jangan OVER ok, baru 3 hari dah nak tunjuk diva." MAMA AUWZIE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan