BERDENGUNG SEJAK OKTOBER 2010 - SEGALANYA DI SINI MENGGAMMIT MEMORI (Ala-ala Klasik Nasional FM)

Isnin, 1 November 2010

Erti

Benar saya ini tidaklah gemar tergelak percuma begitu saja, tapi yang ini cukup "menyentuh" dan "mencengkam" ha ha ha. Tidak dapat dipastikan secara objektif perihal mistik dan metaforanya, tapi nyata kelihatan atau persis seperti BELIAU. Ha ha ha. Teringat pada satu lukisan Allahyarham Pak Ibrahim Hussein, tak silap saya tajuknya "Mengapa Kamu Begitu?".

8 ulasan:

  1. hahahahaha.. ini masa-masa zaman-zaman prozac sama cimpram yo! mlm telan stilnox.

    BalasPadam
  2. hahahaha..tak abeh lagi gelak. Dajei ang karim!

    BalasPadam
  3. aku ingat dulu, aku terpaksa google nak tau apa kejadahnya "prozac" sebab kau selalu sebut benda alah itu.. tapi kini kau bagus sihat, elok lah.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. 'Malf' lagi berkesan. Prozac adalah satu fasa yang terpaksa pilih, ruang kubikal untuk menyerang. Seminggu sebelum kahwin aku serang doktor. Dia cakap, "Cik kena simpan 'Malf' dalam almari dan jangan kahwin lagi." Jangan kahwin lagi boleh terima, simpan 'Malf' dalam almari aku rasa nak tarik tudung doktor tu. Hahaha. Semua fasa beb, macam tajuk buku kuning tu, I'M Ok, You're Not Ok.

    BalasPadam
  6. Ya aku ingat pada "malf", sumpah tak lupa. kasihan Dr. Siti Aida (teringat Jeffrydin) yang manis dan muda itu..tapi kau tolonglah jangan seksa aku macam ini, dimensi kau berlain benar ha ha ha.

    BalasPadam
  7. hi,bloghopping here.nice blog u have!

    BalasPadam